____

Çok acizim. Ne istediklerimi yapıyorum, ne de yaptıklarımı istiyorum. İçimde, istediklerimi yapmak için ya da istemediklerimi yapmamak için ufak bir güç kırıntısı dahi bulamıyorum.Çok acizim ve kendimi kandırıyorum. Kendime yalan söyleyerek günleri geçirip gecelere varıyorum. Geceleri ise tek yaptığım huzursuz bir uykuda döne dolaşa sabahı bulmak. Sabah yeniden başlıyorum… ve hemen yeniden bitiyorum.

Ne duruyorsun, toptan bitir öyleyse! Hayır, o gücü de bulamıyorum. Bugün de geçsin hele, yarın değişir belki, diyorum. Değişmiyor. Ben değiştirmedikçe hiçbir şey değişmiyor. Kendimi değiştirmem gerek önce ama yapmıyorum, yapamıyorum.

Çok acizim. Kendime yalakalık edip duruyorum. Şişirip gerindiriyorum kendimi, sonra aynaya bakınca pısıveriyorum. Bu ne güçsüzlük, ne zavallılık allahım!

Allahım… var mısın?

Bir Cevap Yazın

